DSpace Repository

Deconstruint el desencant: Anàlisi de la perspectiva de l'alumnat al voltant de l'assignatura de música a secundària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Bogunyà Álvarez, Helena
dc.date.accessioned 2023-12-20T12:19:11Z
dc.date.available 2023-12-20T12:19:11Z
dc.date.created 2023-06-01
dc.date.issued 2023-06-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7588
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract En el nostre país la matèria de música es considera encara avui dia una assignatura secundària tot i la inclusió de les noves pedagogies. La transició educativa que es produeix de primària a secundària representa un trencament significatiu no només pel que fa a metodologies, sinó també pel fa a canvi d’etapa: l’adolescència. En aquest context de traspàs, la present investigació analitza la percepció de l’alumnat al voltant de l’assignatura de música a secundària partint de la premissa que hi ha un desencant generalitzat a les aules. A través del treball de camp, els qüestionaris i les bústies d’opinió es recullen les dades necessàries que contribueixen a identificar els principals factors que hi intervenen. Paraules Clau: Educació musical a secundària, percepció de l’alumnat, motivació, adolescència, gestió d’aula, currículum de música. es
dc.description.abstract Nowadays, in our educational context, music is still considered a minor subject, despite the implementation of new pedagogies. The educational transition that takes place between elementary and high school education is a significant break, not only in methodologies, but also in terms of a developmental stage: the adolescence. In this transitional context, this research analyzes pupils' perception of music as a subject in secondary school, taking as a premise, that there is a widespread disenchantment in the classrooms. Through fieldwork, questionnaires, and opinion letters, the necessary data is collected to identify the main factors involved in this situation. Keywords: Secondary music education, student perception, motivation, adolescence, classroom management, music curriculum. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 116 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Motivació en l'educació -- Ensenyament secundari es
dc.subject.other Música -- Educació secundària obligatòria es
dc.title Deconstruint el desencant: Anàlisi de la perspectiva de l'alumnat al voltant de l'assignatura de música a secundària es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Tutora: Mercé Bosch Sanfélix
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics