Visualitzacions | |
---|---|
Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat | 946 |
gener 2024 | febrer 2024 | març 2024 | abril 2024 | maig 2024 | juny 2024 | juliol 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat | 8 | 5 | 4 | 9 | 8 | 10 | 3 |
Visualitzacions | |
---|---|
trealu_a2017_soldevila_judit_analisi_impacte_metodologia.pdf | 2176 |
Visualitzacions | |
---|---|
Estats Units | 302 |
Espanya | 284 |
Suècia | 98 |
Ucraïna | 36 |
Alemanya | 32 |
Regne Unit | 22 |
França | 21 |
Rússia | 15 |
EU | 13 |
Xina | 11 |
Visualitzacions | |
---|---|
Redwood City | 59 |
Ann Arbor | 47 |
Barcelona | 33 |
Oakland | 31 |
Madrid | 15 |
Andover | 14 |
Woodbridge | 13 |
Vällingby | 11 |
Jacksonville | 10 |
Menlo Park | 10 |