Visualizaciones | |
---|---|
Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat | 946 |
enero 2024 | febrero 2024 | marzo 2024 | abril 2024 | mayo 2024 | junio 2024 | julio 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat | 8 | 5 | 4 | 9 | 8 | 10 | 3 |
Visualizaciones | |
---|---|
trealu_a2017_soldevila_judit_analisi_impacte_metodologia.pdf | 2176 |
Visualizaciones | |
---|---|
Estados Unidos | 302 |
España | 284 |
Suecia | 98 |
Ucrania | 36 |
Alemania | 32 |
Reino Unido | 22 |
Francia | 21 |
Rusia | 15 |
EU | 13 |
China | 11 |
Visualizaciones | |
---|---|
Redwood City | 59 |
Ann Arbor | 47 |
Barcelona | 33 |
Oakland | 31 |
Madrid | 15 |
Andover | 14 |
Woodbridge | 13 |
Vällingby | 11 |
Jacksonville | 10 |
Menlo Park | 10 |